Nuo 2005 m. rugsėjo 1 d. vykdomas „Geros pradžios“ projektas. 1-3 klasių mokytojos pradėjo dirbti pagal „Geros pradžios“ metodiką. Viena priešmokyklinio ugdymogrupė „Boružėlės“ ir 2 ikimokyklinio ugdymo grupių auklėtojos taiko šios metodikos elementus. Individualizuoti mokymo programą padeda veiklos centrai, įrengti pagal vaikų pomėgius ir akademinius poreikius. Veiklos centruose kaupiamos priemonės, reikalingos ugdymo procese. Ugdymo turinys planuojamas, atsižvelgiant į individualius vaikų poreikius, vaikai ir jų tėvai aktyviai dalyvauja planuojant ugdymo procesą, ugdomoji aplinka palanki mąstymui, skatina visapusišką vaiko vystymąsi.
Nuo 2006 m. vienos priešmokyklinės grupės ugdytiniai dalyvauja tarptautinėje vaikų socialinių įgūdžių ugdymo programoje „Zipio draugai“. Suprasdami savo ir draugų jausmus, vaikai pradeda labiau pasitikėti savimi, tampa atsparesni aplinkos poveikiams. Jie ima suprasti, kad kiekvienas turi teisę išreikšti ne tik malonius, bet ir sunkius jausmus.
Nuo 2007 m.M. Montessori elementus taikanti vaikų ugdyme grupė pradėjo dirbti Montessori sistema. Nuo 2007-08-28 vaikai ugdomi vadovaujantis įstaigos individualia ikimokyklinio ugdymo programa.
Patenkinti smalsumą, plėsti žinias galima bibliotekoje - informaciniame centre. Pedagogams ir moksleiviams prieinamas internetinis ryšys. Bibliotekos-informacinio centro paslaugomis naudojasi 117 skaitytojų (32 pedagogai). Taip pat įrengtas metodinis centras, kuriame kaupiama ir nuolat papildoma metodinė medžiaga. Bibliotekoje yra sukaupta daug grožinės ir metodinės literatūros, enciklopedijų, mokomųjų programų, edukacinių žaidimų. Biblioteka – informacinis centras tenkina mokyklos bendruomenės narių poreikius.
Čia nuolat kaupiama aktuali informacinė literatūra, periodika. Yra periodikos kampelis, taip pat įrengtas teisinių dokumentų kampelis, kuriame pedagogai gali rasti pačius aktualiausius teisinius dokumentus reglamentuojančius švietimo įstaigų, bei mūsų įstaigos veiklą.